Ny blögg

Aa vet inte varför egentligen, men man kunde bara komma in på min tumblr om man va inne på vanliga typ internet och jag har mozilla och så lagga det så det va inte så rockigt. Iallafall, va i örebro hela dagen idag. Blev ny jacka, sen keka på börger king och sen bio! Vi kollade på " I rymden finns inga känslor " grym film säger jag bara. Inte länge sen jag kom hem, men klockan är past bedtime och jag ligger i mitt rum och kollar på Kick-Ass.. Imorgon åker jag till kära Mariestad och hälsar på Mammmmma, ska följa med henne till någon Val-lokal också å rösta. Sen händer väll inget mer speciellt imorgon, tror jag eeeej. Va ute och rökte med Sakke nyss osså, det va gott. Och jag är hungrig :( Längtar dock till måndag då vi byter personal! Orkar inte med Charlie och Lena längre och förretsen så saknar jag Nina och Ronnie, har inte träffat dom på 3 veckor :( Menmen, sånt är livet. Har varit här i typ 6 veckor nu så. Och sen i torsdag så var förresten pappa, Monica och Ellinor här. Vi åkte till skagern så jag och Ellinor satte oss vid stranden och pratade. Kusin <3  Nu ska jag kolla klart på Kick-Ass och sen söva!

Köööszss!
I miss everything


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0