toy story 3



har inte bloggat nu på 2 veckor, kom inte ens ihåg att jag hade en :s
men iallafall, nu ligger jag och kollar på toy story 3 som jag laddade ner nyss
den är bra än så länge :D för en stund sen va vi i laxå och handlade
eftersom vi får inte åka till hova längre för att jag känner ungdomar som bor där
så jävla onödigt att åka ända till laxå :s sen bytte vi personal idag med
och fyfan vad tråkigt, skulle inte va fel om vidar va kvar i 1 vecka
men nu är det berit, charlie och louise (praktikant) men det är ganska okej ändå
gillar inte berit riktigt men.. på lördag ska jag in till mariestad på permis och trefa mami!
ska bli sletgött, amanda<3 var här i fredags med! askul :D i love u!
nu ska jag kolla lite på toy story 3 och sen kolla hur et går för håller på att ladda ner
andra säsongen med family guy :DDDD har första på datorn :G
men ska knacka på hos sakkkkke nu också och kolla fall han ska med ut!
kösssss

53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0