MITÄ TÄMÄ OOOON?


hööhöh
en ny ungdom har kommit, jack heter han
ser ut som en grottman/skelett gör han med hah
idag så var jack iväg på förhör och jag, sakke och vidar
skulle komma på ngn aktivitet så vi fick för oss att vi skulle
ut i skogen och plocka svamp :s men iallafall vi åkte till vårt
hemliga ställe vid narven och plockade lite, elle ja rättare
sagt sakke plockade medans jag kastade pinnar på vidar.
helt plötsligt när vi står där så börjar vidar liksom skrika
"MITÄ TÄMÄ ON? SE ON AUTO!" och jag och sakke asgarvar
så vi kissade på oss. men sen var skorna så jääävla blöta
såä vi åkte hem och nu ska vi äääta :) på lördag åker jag hem
till stan, mormor kommer till mamma och vi ska renovera hemma
sen ska jag träffa jocke :) ska springa ut till köket och slå vidar nu
han är ju trots allt min och sakkes boxnings säck!
puuuuss

btw, amanda jag saknar dig jävla platypussy eller vad det nu va :D
loooove u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0