häääälg

ligger i min säng som vanligt haha!
eh, jag ahr ingenting att göra :s också som vanligt..
nej men personalen sitter på överlämning
och sakke är bara allmänt irriterande just nu
så orkar inte prata med honom.. elak jag är
om nån timma ska vi rulla iväg till örebro
ska köpa stege och nånting till taket
och sen ska jag få en sak :D heeemligt!
imorgon åker jag in till mariestad
ska på 4års kalas :) så det ska bli najs
men nu är jag hungrig och maten är klar så
ska äta.  och förresten gjorde jag klart hela SO:n igår
så nu blir det prov med nina på måndag :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: ellinor

och när skaffa du blogg din lilla fis? :O <3

2010-10-09 @ 10:32:37
URL: http://ellisnoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0